فرماندار یزد دربازدید از ستاد انتخاباتی مهندس وزیری هامانه : شور ، تحرک و فعالیت ستاد مهندس وزیری هامانه قابل تقدیر است.
فرماندار یزد در بازدید از ستاد مهندس وزیری هامانه با اشاره به نشاط فضای انتخابات استان یزد بر ضرورت تحرک هر چه بیشتر کاندیداها ، ستاد های انتخاباتی و هواداران آنها تأکید کرد .
عزیز الله سیفی فرماندار یزد با اشاره به آمادگی کامل هیئت های اجرایی و نظارت نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح اقدامات انجام گرفته گفت : هم اکنون 304 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه یزد و صدوق تدارک گردیده که از این تعداد 279 صندوق مربوط به شهر یزد است که 5 صندوق برای اقلیت های دینی و 10 صندوق نیز سیار می باشد .
وی افزود : به طور کلی روند کار مثبت است اما برد تبلیغاتی ستاد ها باید بیشتر باشد
وی پیش بینی کرد : طی روز های سه شنبه و چهارشنبه تبلیغات انتخاباتی به اوج خود برسد و زمینه خلق حماسه ای دیگر فراهم گردد .
عزیزا... سیفی در مورد فضای تبلیغات در سطح شهر اظهار کرد : خوشبختانه اکثر نامزد ها اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده اند و تنها دو مورد تخلف مشاهده شده است که با تذکر فرمانداری مشکل رفع شده است .
وی با بیان اینکه هواداران کاندیداها می توانند در جذب یا دفع مردم مؤثر باشند تاکید کرد باید به گونه ای باشد که هواداران کاندیداها به حضور پر شور در انتخابات ترغیب شوند و هواداران نیز مانند نامزد ها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند .
فرماندار یزد با اشاره به هوشیاری و تیز بینی مردم یزد گفت : مردم دقیقا عملکرد کاندیداها را زیر نظر دارند و تمامی فعالیت های ستادها از جمله نحوه هزینه کردن را مشاهده می کنند و به کاندیدایی که با برنامه تر ، متخصص تر و با ارزش های انقلاب همسو تر باشد رأی خواهند داد .
وی در ادامه به تشریح مشخصه های کاندیدا های اصلح پرداخت و گفت : اولین ویژگی کاندیدای اصلح این است که خود قانون مدار باشد تا بتواند قانونگذار خوبی باشد .
وی مهمترین ویژگی کاندیدای اصلح را تخصص و تعهد عنوان کرد و افزود : پایبندی به ارزش های نظام و انقلاب که با خون شهدا شکل گرفته است از دیگر ویزگی های کاندیدای اصلح است .
فرماندار یزد در توضیح چگونگی تشخیص کاندیدای اصلح توسط مردم گفت : کاندیداها باید خود را به مردم معرفی کنند و ستاد ها نیز رزومه کاری نامزد خود را در اختیار مردم قرار دهند تا مردم بتوانند کاندیدای اصلح را تشخیص دهند .
عزیز الله سیفی با بیان اینکه در مجموع 6500 نفر در در برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه یزد و صدوق نقش دارند گفت : قوانین انتخاباتی در ایران جزء محکم ترین و جاندارترین قوانین است و به عقیده من سایر کشور ها باید از قوانین انتخاباتی ایران الگو برداری کنند .
وی ادامه داد : انتخابات به طور کامل تحت نظارت اقشار مختلف مردم ، نیروهای اجرایی و ناظران شورای نگهبان است و البته نمایندگان کاندیداها نیز می توانند تا پایان رأی شماری در حوزه حضور داشته باشند و بر روند کار نظارت کنند .
وی افزود : حتی کمترین تخلفی هم در انتخابات متصور نیست اما باز هم اگر کسی شک و شبهه ای داشته باشد می تواند از ابزارهای پیش بینی شده در قانون جهت پیگیری استفاده کند .
وی در پایان با تشکر از ستاد انتخاباتی مهندس وزیری هامانه اظهار کرد : ستاد مهندس وزیری هامانه را در بین ستاد هایی که تاکنون از آنها دیدن کردم فعال تر و پر شورتر دیدم و همه چیز طبق ضوابط تعریف شده است.
مهندس وزیری هامانه نیز با تشکر از فرماندار ، معاونین وی و ستاد انتخابات یزد اظهار امیدواری کرد که آنچه خیر مردم یزد است در این انتخابات اتفاق بیفتد .




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا